مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-11دانش

تاکید بر تداوم ممنوعیت اعطای مدرک معادل تحصیلی


دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی از تاکید بر تداوم ممنوعیت اعطای مدرک معادل تحصیلی در این شورا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 443 شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

 در این جلسه که در محل نهاد ریاست جمهوری تشکیل شد؛ مرجع تدوین دو سند مهم ملی سلامت معنوی اسلامی و هوش مصنوعی جمهوری اسلامی ایران برای تصویب در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین شد.

 غلامرضا بصیرنیا، دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مصوبات جلسه 443 این شورا گفت: در این جلسه؛ با توجه به اهمیت سلامت معنوی و ضرورت توسعه بهداشت روانی و سلامت معنوی افراد مبتنی بر آموزه های اسلامی؛ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به عنوان دبیرخانه شورای تدوین سند سلامت معنوی اسلامی و فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران به عنوان همکار و مسئول پشتیبانی فرآیند اجرایی آن تعیین و ترکیب اعضای حقیقی و حقوقی شورای تدوین سند نیز مشخص شد.

وی ادامه داد: در جلسه مذکور؛ ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی مکلف شد با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شورای عالی فضای مجازی، وزارت ارتباطات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تداوم ممنوعیت اعطای مدرک معادل تحصیلی

تاکید بر تداوم ممنوعیت اعطای مدرک معادل تحصیلی