مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-29سياسي

زنگ خطر آب در قزوین به صدا درآمده است


امروز زنگ خطر آب به صدا درآمده است و استان نسبت به طرح هایی که بهره وری مناسبی از آب نداشته باشد، اقبالی نشان نخواهد داد.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: امروز زنگ خطر آب به صدا درآمده است و استان نسبت به طرح هایی که بهره وری مناسبی از آب نداشته باشد، اقبالی نشان نخواهد داد.

محمدمهدی اعلایی یکشنبه 7 آبان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین، اظهار کرد: نگاه به موضوعات توسعه ای نباید بخشی باشد و باید با نگاه فرابخشی به سمت پیشرفت و تعالی استان حرکت کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی استان قزوین باید بازبینی مجدد با نگاه توسعه ای صورت بگیرد، ادامه داد: خیلی از توسعه های عمودی و افقی کشاورزی منطبق با منافع عمومی استان و مردم نیست که این حوزه باید اصلاح شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: به طور مثال استان برای تأمین آب جهت تولید ذرت علوفه ای دچار زحمت های زیادی می شود و این ذرت با مصرف آب زیادی تولید و در اختیار دامداری ها قرار می گیرد، در حالی که این واحدها به ویژه واحدهای بزرگ مقیاس در برابر مصارف بالایی که دارند، در ایجاد ارزش افزوده، درآمد و اشتغال کمک آنچنانی را به استان نمی کنند.

وی با بیان اینکه توسعه باید منطبق بر شرایط استان شکل بگیرد، تصریح کرد: البته در تصمیم گیری ها موضوع امنیت غذایی هم لحاظ می شود، در این زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر آب در قزوین به صدا درآمده است

زنگ خطر آب در قزوین به صدا درآمده است