مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 09:352023-10-28سياسي

تقویت اخلاق اسلامی در دستگاه های اجرایی ضروری است


استاندار ایلام با بیان اینکه نظام اسلامی یک نظام الهی و منسجم است، گفت: اخلاق و رفتار اسلامی در دستگاه های اجرایی و سازمان ها تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام، صبح شنبه در نشست اخلاق مدیران گفت: برگزاری این جلسات برای مدیران در راستای حوزه کاری و مدیریت، توفیقات بیش از پیش را برای دستگاه های اجرایی در پی خواهد داشت.

وی افزود: پس از یک وقفه ی کوتاه این جلسات دوباره از سر گرفته شد که امیدواریم از این پس این جلسات بسیار مهم، به طور مستمر برگزار شود.

 بهرام نیا ادامه داد: دین اسلام در مقایسه با سایر نظام ها، یک نظام سازمان یافته، ارزشی، گسترده و منسجم است.

نماینده ی عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: نظام اسلامی یک نظام مدیریتی با مدیریت متدین انقلابی است که اخلاق کریمه ی اسلامی ویژگی بارز آن است.

وی با بیان این که نظام اسلامی یک نظام الهی، ارزشی و منسجم، سازمان یافته است، گفت: اخلاق و رفتار اسلامی در دستگاه های اجرایی و سازمان ها تقویت شود.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به حملات پی در پی رژیم منحوس صهیونیستی به مردم مظلوم و بی دفاع غزه، گفت: مصداق بارز مدیریت علمی غیر الهی و غیر اخلاقی، مدیریت در رژیم جعلی اسراییل است که شبانه روز به مردم بی دفاع غزه حمله می کند که دل هر انسان آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت اخلاق اسلامی در دستگاه های اجرایی ضروری است

تقویت اخلاق اسلامی در دستگاه های اجرایی ضروری است