مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-21سياسي

مجهزترین کتابخانه سیار کشور، در قزوین افتتاح می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: دسترسی به کتابخانه سیار از جمله مواردی است که سال گذشته پیگیری و اعتبار خوبی به این موضوع تخصیص پیدا کرد، - کتابخانه سیار قزوین که یکی از مجهزترین کتابخانه های سیار در کشور است، به زودی افتتاح خواهد شد.

فاطمه محمد بیگی در آیین بزرگداشت و تکریم هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار که 30 آبان در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) قزوین با حضور جمعی از مسئولان و کتابداران و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی برگزار شد، اظهار کرد: امروزه کارکرد کتابخانه ها تغییر کرده و از فضایی که صرفاً جهت امانت دادن کتاب بود با مواردی چون آموزش، سوادآموزی، تقویت مهارت های پژوهشی و مهارت های اجتماعی کودکان و نوجوانان به فضای تعاملی جهت حضور خانواده ها تبدیل شده است .

وی ادامه داد: دسترسی به کتابخانه سیار از جمله مواردی است که سال گذشته پیگیری و اعتبار خوبی به این موضوع تخصیص پیدا کرد، کتابخانه سیار قزوین که یکی از مجهزترین کتابخانه های سیار در کشور است، به زودی افتتاح خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین بیان کرد: خوشبختانه در مصوبات سفر رییس جمهور اعتبارات خوبی برای تکمیل پروژه های کتابخانه ای در نظر گرفته شد و توانستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجهزترین کتابخانه سیار کشور، در قزوین افتتاح می شود

مجهزترین کتابخانه سیار کشور، در قزوین افتتاح می شود