مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 18:452023-10-31بين الملل

حمایت انصارالله از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی


دفتر سیاسی جنبش انصارالله پس از تبریک عملیات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن در عمق فلسطین اشغالی، گفت که صنعا به حمایت از فلسطین ادامه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  دفتر سیاسی جنبش انصارالله ضمن تمجید عملیات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن در عمق فلسطین اشغالی، تأکید کرد که این عملیات، پیروزی برای ملت فلسطین و در راستای پشتیبانی از جنبشهای جهادی و مقاومت است.

انصارالله ضمن قدردانی از مواضع شجاعانه و اصولی عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر معنوی انقلاب یمن، تصریح کرد: رهبر یمن در حرف و عمل ثابت کرده است که در برابر هژمونی و زورگویی آمریکا و رژیم صهیونیستی، از امت اسلامی حمایت می کند.

این جنبش یمنی از ملتهای عربی و اسلامی خواست که به مسئولیت دینی و اخلاقی خود در قبال ملت فلسطین و کشتار جمعی آنان عمل کنند.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز سه شنبه خبر داد که با چند موشک بالستیک و بالدار و چند پهپاد اهداف دشمن صهیونیستی را هدف قرار داده اند.

سریع با بیان اینکه این عملیات، سومین عملیات برای کمک به برادران مظلوم فلسطینی بود، گفت: به حملات موشکی و پهپادی خود ادامه خواهیم داد تا حملات اسراییل متوقف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت انصارالله از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی

حمایت انصارالله از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی