مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-25سياسي

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سوم آبان 1402هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

- اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سوم آبان 1402هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیئت دولت با تشریح نظم جهانی ناعادلانه به عملکرد کشورهای غربی در قبال وقایع غزه اشاره کرد و گفت: این کشورها نه فقط با سکوت خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، این رژیم را به ارتکاب جنایت و کشتار در غزه تشویق می کنند، بلکه با ارسال امکانات و تجهیزات، در عمل نیز رژیم ظالم را در کشتار زنان و کودکان بی دفاع و مظلوم غزه همراهی می کنند.

همچنین مشروح گفت وگوهای محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی، جواد اوجی وزیر نفت، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد وحیدی وزیر کشور، محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور، داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما و علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست را می توانید در لینک های زیر بخوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟