مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 08:352023-10-26سياسي

سلامت انتخابات با حضور مردم تضمین شده است


فرماندار اصفهان با تاکید بر اینکه انتخابات در همه عرصه ها رقابتی است گفت: سلامت انتخابات با حضور مردم تضمین شده است و ما به عنوان مسؤولان اجرایی باید به سراغ مردم برویم و عملکردها را بیان کنیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد علی احمدی،  فرماندار اصفهان در جلسه نقش دستگاه های اجرایی، نهادهای انقلابی و تشکل های مردمی در مشارکت همگانی انتخابات 1402 اظهار کرد: یازدهم اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است، اجرای راهبردهای مقام معظم رهبری نیازمند اتخاذ تدبیریست که از جمله آن تشکیل کمیته های 9 گانه است.

وی افزود: ما در اجرای انتخابات فرایندی زمان بندی شده مدنظر داریم ،مدیران اجرایی باید پشتیبانی جدی نسبت به برگزارکنندگان انتخابات انجام دهند، 20 منطقه در اصفهان داریم که نزدیک به یک هزار  شعبه رای وجود دارد و اگر صندوق ها را دوعدد فرض کنیم،حدود دو هزار صندوق رای می شود.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: مشارکت و رقابت یکی از راهبردهای مقام معظم رهبری است، علیرغم اینکه در زمان پیش ثبت نام هجمه ها آغاز شد بیش از یک هزار و 600 نفر پیش ثبت نام را انجام داده و تا شب گذشته 470 نفر از گروه های مختلف سیاسی  ثبت نام قطعی را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت انتخابات با حضور مردم تضمین شده است

سلامت انتخابات با حضور مردم تضمین شده است