مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 08:352023-10-23حوادث

536 هزار نخ سیگار قاچاق در سمنان کشف شد


536 هزار نخ سیگار قاچاق با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی این استان کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه خستگی ناپذیر پلیس با پدیده قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه از قاچاق مقادیر زیادی سیگار در این استان مطلع شدند و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس توانستند، خودروی تریلر ولوو به شماره معلوم که قصد انتقال سیگارهای قاچاق را در پوشش خرده بار مجاز از تهران به یکی از استان های شمال شرقی را داشت، شناسایی و آن را در محور سمنان- دامغان توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه سرنشینان خودرو قصد داشتند با استفاده از بارنامه های غیررسمی مأموران را فریب دهند، افزود: با هوشیاری مأموران در بازرسی از قسمت بار تریلر مقدار 536 هزار نخ سیگار فاقد مدارک گمرکی و مجوزهای لازم از مراجع ذی ربط و قاچاق که به صورت ماهرانه ای در خرده بارهای دیگر جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

موقوفه ای با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان 15 میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان کرد: هر 2 سرنشین تریلر دستگیر و پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

536 هزار نخ سیگار قاچاق در سمنان کشف شد

536 هزار نخ سیگار قاچاق در سمنان کشف شد