مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 22:552023-11-06سياسي

اقتصاد از اصلی ترین محورهای جنگ شناختی است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با بیان اینکه برای مبارزه با کالای قاچاق همه ظرفیت های استان را بسیج کرده ایم، گفت: اقتصاد از اصلی ترین محورهای جنگ شناختی است که دشمن در اتاق فکر خود برای این حوزه نسخه نویسی می کند.

- ایسنا/قم معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با بیان اینکه برای مبارزه با کالای قاچاق همه ظرفیت های استان را بسیج کرده ایم، گفت: اقتصاد از اصلی ترین محورهای جنگ شناختی است که دشمن در اتاق فکر خود برای این حوزه نسخه نویسی می کند.

احمدحاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که امروز، 15 آبان ماه در سالن جلسات امام جواد(ع) برگزار شد، اظهار کرد: واقعیت این است کشورمان در یک جنگ شناختی و ترکیبی قرار گرفته که یکی از اصلی ترین محورهای آن اقتصاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی افزود: دشمن در این حوزه با تمرکز بسیار از کلیه ظرفیت های خود استفاده می کند تا بتواند در این جنگ اقدامی انجام دهد؛ لذا همه مسئولین در حوزه های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی باید آگاه و هوشیار باشند تا بتوانند برابر نقشه های دشمن ایستادگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد از اصلی ترین محورهای جنگ شناختی است

اقتصاد از اصلی ترین محورهای جنگ شناختی است