مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-27سياسي

توسعه متعادل، متوازن و متناسب با اقتضائات سیستان و بلوچستان در دستور کار است


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: امروز این استان به عنوان اولویت راهبردی توسعه در کشور مطرح و توسعه متعادل، متوازن و متناسب با اقتضائات استان در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی در همایش نقش حماس در مقاومت اسلامی و تجلیل از خادمین مواکب اربعین و خانواده شهدا سلامت با بیان اینکه خون شهدای فلسطینی برکات زیادی داشت و موجب تزلزل هیمنه پوشالی اسراییل شد، بیان کرد: اقدام اسراییل و بمباران کردن بیمارستان، کلیسا، مدارس و آمبولانس یک نسل کشی گسترده است که موجب واکنش جامعه جهانی شد.

وی با اشاره به سیاست جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومین افزود: شکست مفتضحانه و غافلگیری اطلاعاتی و عملیاتی اسراییل در عملیات طوفان الاقصی نتیجه تدبیر فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت حماس بود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی با آرمان های فلسطین و امت رسول الله می جنگد خطاب به برخی از روشنفکر نماها افزود: حقایق، وقایع تلخ و ظلمی که به امت اسلامی در سرزمین های اشغالی می شود، به عاملی برای گسترش گفتمان آرمان فلسطین منجر خواهد شد، همانگونه که اکنون در جهان اسلام وجدان های بیدار به میدان آمده اند و از ملت مظلوم فلسطین حمایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه متعادل، متوازن و متناسب با اقتضائات سیستان و بلوچستان در دستور کار است

توسعه متعادل، متوازن و متناسب با اقتضائات سیستان و بلوچستان در دستور کار است