مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-03سياسي

13 آبان نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی است


آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه مشترکی را منتشر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه مشترکی را منتشر کردند.

   در این بیانیه آمده است: 13 آبان نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی و نقطه عطفی برای حرکت ملت بزرگ ایران است که تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز حوادثی بود که هریک به وسعت انقلابی بزرگ در دنیا با وجود نقشه های شوم دشمنان تاثیرگذار شد.

در بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار زنجان آمده است: 13 آبان امسال را در شرایطی گرامی می داریم که شاهد حملات ددمنشانه و سبعانه رژیم جنایتکار و کودک کش اسراییل به ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین هستیم و همین موضوع نشان می دهد که ایران اسلامی باید با اقتدار همچنان به آرمان های خود در جهت استکبار ستیزی و حمایت از مردم مظلوم در سراسر جهان خصوصاً مردم مظلوم فلسطین که به فرمایش معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) فلسطین پاره تن اسلام است  ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی است

13 آبان نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی است