مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 19:252023-11-02اقتصادي

معیار تمام تصمیم گیری ها قانون است


معیار تمامی تصمیم گیری ها در خصوص برنامه های مولدسازی در دستگاه های اجرایی قانون است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: معیار تمامی تصمیم گیری ها در خصوص برنامه های مولدسازی در دستگاه های اجرایی قانون است.

فرهاد زیویار صبح امروز پنجشنبه یازدهم آبان ماه در جلسه مولدسازی لرستان، اظهار کرد: تمامی دستگاه هایی که در بحث مولدسازی مناقشه دارند می بایست مطابق قوانین ابلاغی عمل کنند.

وی مولدسازی را نوعی سرمایه گذاری برای کشور برشمرد و بیان کرد: مجموعه استانداری به عنوان دستگاه ناظر توان مدیریت را بین دستگاه ها در نظر می گیرد اما در نهایت قانون تعیین کننده خواهد بود.

استاندار لرستان در مورد موضوع زمین منطقه کمالوند به مالکیت گمرک و استفاده نیروی انتظامی، گفت: در این راستا جلسه هماهنگی با حضور معاون عمرانی، مدیر اقتصاد و دارایی و دستگاه های مورد نظر برگزار، تعیین و موضوع تکلیف شود.

زیویار تصریح کرد: جزییات 73ملک تنفیذی استان به دستگاه های مربوطه ابلاغ شوند تا برای مولدسازی و مراحل مزایده اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در خصوص تهیه بسته های رونق جهت تخصیص اعتبارات مولدسازی، تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی معاون عمرانی و مدیران کل برنامه و بودجه و اقتصاد و دارایی، پروژه های مهم و اولویت دار استان برای تخصیص اعتبارات مولدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیار تمام تصمیم گیری ها قانون است

معیار تمام تصمیم گیری ها قانون است