مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:152023-10-24ورزشي

مربی آمریکایی هاکی ایران ماهی چند هزار دلار می گیرد؟


رییس فدراسیون هاکی با بیان این که هاکی تنها رشته ای است که قهرمانان آن در مراسم تجلیل ار مدال آوران از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد توجه قرار نمی گیرند، - رییس فدراسیون هاکی با بیان این که هاکی تنها رشته ای است که قهرمانان آن در مراسم تجلیل ار مدال آوران از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد توجه قرار نمی گیرند، گفت: با حمایت وزیر ورزش و با مساعدت پولادگر قرار شد آیین نامه تجیل از مدال آوران اصلاح و قهرمانان هاکی نیز در مصوبه پاداش و استخدام قرار بگیرند.

بهرام قدیمی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت زمین چمن اختصاصی هاکی، اظهار کرد: در هاکی چمنی در حال حاضر ششم آسیا هستیم که با توجه به توسعه هاکی، کنفدراسیون آسیا در بخش تجهیزات و چمن و به منظور حمایت از هاکی ایران چیزی حدود 8 میلیارد تومان به فدراسیون کمک کرد که توانستیم با این مبلغ تجهیزات هاکی را خریداری کنیم.

اگر الان هیچ کدام از هیات ها منتقد فدراسیون نیستند به خاطر این است که تجهیزات خریداری شده از جمله پد دروازه بانی، توپ و چوب را در اختیار هیات ها قرار دادیم.

وی درباره وضعیت چمن اختصاصی هاکی گفت: زیرساخت های لازم در خصوص چمن هاکی انجام شده است.

البته زمانی که این زمین را که چیزی حدود 7700 متر هکتار و نزدیک پیست اتومبیلرانی قرار دارد از وزارت ورزش تحویل گرفتیم مخروبه ای بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی آمریکایی هاکی ایران ماهی چند هزار دلار می گیرد؟

مربی آمریکایی هاکی ایران ماهی چند هزار دلار می گیرد؟