مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:552023-10-29ورزشي

مشارکت مردم در فعالیت های ورزشی نیاز به ارتقاء دارد


دبیر فدراسیون ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: هیئت ورزشی زنجان جزو استان های مثال زدنی است و همواره بالاترین رنکینگ ها را در بین هیئت ها داشته است.

- ایسنا/زنجان دبیر فدراسیون ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: هیئت ورزشی زنجان جزو استان های مثال زدنی است و همواره بالاترین رنکینگ ها را در بین هیئت ها داشته است.

سیدمحسن موسوی پیش از ظهر امروز ( 7 آبان ماه) در مجمع سالیانه هیئت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا با اشاره به برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال پیوند اعضا سال آینده در کشور ایتالیا و برنامه ریزی برای برگزاری اردوهای اولیه تمرین مسابقات، اظهار کرد: در تلاش هستیم مسابقات قهرمانی کشور که در 4 گروه های پیوند اعضا برگزار خواهد شد را در منطقه آزاد با تعداد بالا برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه هیئت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا درآمدزایی نداشته و در تلاش هستیم تا امکان درآمدزایی را به وجود آوریم، افزود: ایجاد شرایط لازم در راستای اینکه خود هیئت بتواند بخشی از هزینه های لازم را پوشش دهد اقدام خوبی است که یکی از راهکارهای ایجاد این شرایط برگزاری کلاس های تئوری توسط خود هیئت است.

این مسئول با بیان اینکه پیاده روی خانوادگی هیچ هزینه ای ندارد و اقدام خوبی است تا به این بهانه خانواده ها را از خانه به بیرون آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم در فعالیت های ورزشی نیاز به ارتقاء دارد

مشارکت مردم در فعالیت های ورزشی نیاز به ارتقاء دارد