مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 17:452023-10-24سياسي

آغاز تعاملات علمی دانشگاه شریف و دانشگاه نانجینگ چین


به منظور گسترش همکاری های مشترک بین 2 دانشگاه صنعتی شریف و نانجینگ چین برای بسترسازی تعاملات بین المللی، تفاهم نامه ای منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، عصر روز دوشنبه اول آبا ن ماه 1402، تان تاینیو، هوا تاو، لو هویان، ژان تانگ و هوجی رؤسای دانشکده ها و مدیران دانشگاه نانجینگ کشور چین با حضور در دانشگاه صنعتی شریف از نزدیک با فعایت های آموزشی، فناوری و پژوهشی دانشگاه آشنا شدند.

در ابتدای این بازدید، استادان دانشگاه نانجینگ با حضور در ناحیه نوآوری شریف از برج فناوری شریف و برج فناوری بنتک بازدید کرده و با فعالیت های فناورانه و کسب و کارهای دانش بنیان در این ناحیه آشنا شدند.

سپس در جلسه ای با حضور رسول جلیلی رییس دانشگاه و برخی از مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف به بحث و گفت وگو در حوزه های مورد علاقه برای بسط تعاملات دانشگاهی پرداختند.

یکی از زمینه های مورد علاقه، حضور فعال و موثر در کنفرانس بین المللی انرژی، تاب آوری و پایداری بود که قرار است 30 فروردین سال آینده توسط دانشگاه صنعتی شریف و با حضور مدیران و متخصصین حوزه انرژی کشورهای منطقه برگزار شود.

هم چنین با توجه به جایگاه علمی آن دانشگاه و داشتن زمینه های همکاری مشترک به خصوص در رشته های مهندسی، توافق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تعاملات علمی دانشگاه شریف و دانشگاه نانجینگ چین

آغاز تعاملات علمی دانشگاه شریف و دانشگاه نانجینگ چین