مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:452023-10-29حوادث

توقیف 2440 لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی


در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخبار توقیف تریلی حامل گازوییل قاچاق در سرایان، دستگیری یک سارق و 2 مالخر و توقیف سواری پژو با هزار و 100 لیتر سوخت قاچاق در قاین و دستگیری 5 خرده فروش در بشرویه قرار می گیرید.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخباری توقیف تریلی حامل گازوییل قاچاق در سرایان، دستگیری یک سارق و 2 مالخر وتوقیف سواری پژو با هزار  و 100 لیتر سوخت قاچاق در قاین و دستگیری 5 خرده فروش در بشرویه قرار می گیرید.

توقیف تریلی حامل گازوییل قاچاق در سرایان   سرهنگ عباس حسنی، جانشین انتظامی شهرستان سرایان اظهارداشت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح برخورد با خودروهای سوختی ،هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک و برای بررسی بیشتر خودرو  را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی تریلی، هزار و 340 لیتر گازوییل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراوردهای نفتی کشف کردند که متهم  قصد انتقال سوخت قاچاق به مقصد استان سیستان وبلوچستان را داشته است.

  جانشین انتظامی شهرستان سرایان بیان داشت: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده برای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 2440 لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

توقیف 2440 لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی