مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 18:102023-11-14سياسي

انتقاد از رفتار نسنجیده و عدم پاسخگویی مدیرعامل پتروشیمی گچساران


رییس دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پتروشیمی گچساران نباید خود را تافته جدا بافته از استان بداند گفت: چندین و چند مراجعه کننده مردمی به دفتر نماینده ولی فقیه داشته ایم که از نحوه مدیریت و عدم پاسخگویی پتروشیمی گچساران به شدت ناراضی هستند.

- حجت الاسلام معین الدین دهقان در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به مطالبه گری دفتر نماینده ولی فقیه در استان و پیگیری مشکلات مردم گفت: بیشتر وقت ما در دفتر نماینده ولی فقیه صرف شنیدن و پیگیری مشکلات مردم از اقصی نقاط استان می شود.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مردم در جاهایی که از عملکرد مدیران ناامید می شوند به دفتر نماینده ولی فقیه رجوع می کنند تا اینکه به عنوان یک پناهگاه و مامنی برای رفع مشکلات آنها باشد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه در راه پیگیری مشکلات مردم هیچ منتی بر سر آنها نمی گذاریم بلکه خادم آنها هستیم و سعی می کنیم تا آنجا که می توانیم به صورت عملی مشکلات آنها را برطرف کنیم یادآور شد: اما در این بین برخی از دستگاه ها و مسئولان گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات مردم و پیگیری و رفع آنها ندارند.

وی با طرح این سوال از برخی مدیران که چرا و به چه علت پیگیر مشکلات مردم نیستند و آنها را بین این اداره و آن اداره پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از رفتار نسنجیده و عدم پاسخگویی مدیرعامل پتروشیمی گچساران

انتقاد از رفتار نسنجیده و عدم پاسخگویی مدیرعامل پتروشیمی گچساران