مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 07:502023-11-08سياسي

تاکید دادستان کل کشور بر مبارزه با تحریم های آمریکا


دادستان کل کشور در دیدار با دادستان فدراسیون روسیه بر استفاده دو کشور از جایگاه حقوقی و حقیقی در مبارزه با تحریم های آمریکا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در جریان سفر حجت الاسلام و المسلمین موحدی به کشور چین، دادستان کل کشورمان با ایگور کراسنوف دادستان کل فدراسیون روسیه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موحدی، با اشاره به پیوند های عمیق میان دو کشور و جایگاه روسیه در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران از همکاری کشور روسیه در امور قضایی قدردانی کرد.

وی اشاره به برگزاری دومین نشست کارگروه مشترک مبارزه با جرم و جنایت در تهران، بر تشکیل نشست سوم تاکید کرده و گفت: دستاورد های چنین نشست هایی کمک به توسعه همکاری ها در آینده در سطح منطقه و بین الملل خواهد بود.

تاکید بر همکاری ها به منظور حفاظت از دریای خزرحجت الاسلام والمسلمین موحدی ادامه داد: تعمیق همکاری ها در حفاظت از محیط زیست دریای خزر یکی از موضوعاتی است که با کمک یکدیگر موجب ایجاد محیطی امن برای ساکنان حاشیه ای دریای خزر و همچنین موجودات زنده این دریا فراهم می نماید.

قطعا همکاری دو کشور بزرگ ایران و روسیه در این زمینه می تواند باعث گردد کشور های قزاقستان، ترکمنستان و آذربایجان نیز در این زمینه همراهی مناسبی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دادستان کل کشور بر مبارزه با تحریم های آمریکا

تاکید دادستان کل کشور بر مبارزه با تحریم های آمریکا