مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-08سياسي

نظم جهانی برای سلامت بشر باید تغییر کند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید نظم جهانی تغییر کند تا بشر به یک سلامت قابل تعریف برسد، گفت: در غیر این صورت همین موضوعات را خواهیم دید.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید نظم جهانی تغییر کند تا بشر به یک سلامت قابل تعریف برسد، گفت: در غیر این صورت همین موضوعات را خواهیم دید.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز چهارشنبه17 آبان، در دیدار با مدیرعامل بیمه سلامت کشور با اشاره به اینکه دغدغه مریض، درمان بیماری اش باشد اما از جهت تامین مالی کمک شود تا دغدغه جداگانه نداشته باشد، گفت: مسئله سلامت بخشی از آن انواع بیماری های تن است و گاهی بیماری روان و گاهی هم به خاطر عکس العمل متقابل تن و روان با هم دارند بیماری های روان تنی رخ می دهد.

وی درخصوص بیماری های روحی گفت: این بیماری ها هم تعریف شده است و متصدیانی دارد و یک نوع بیماری دیگر وجود دارد که به نام بیماری فکری است.

عبادی با اشاره به اینکه بشر امروز به صورت فراگیر از این بیماری ها رنج می برد، تصریح کرد: امیدواریم نظام وحشی گری بین الملل تغییر کند و سهم هر یک از این ها به عنوان سلامت برای جامعه بشری زمان اجرا پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظم جهانی برای سلامت بشر باید تغییر کند

نظم جهانی برای سلامت بشر باید تغییر کند