مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-10سياسي

راه اندازی جاده پل دختر_خرم آباد و پمپاژ ها اولویت مطالبه مردم پل دختر است


راه اندازی جاده پل دختر_ خرم آباد و پمپاژ های کشاورزی ،2 اولویت از مطالبات مردم شهرستان پل دختر در دور دوم سفر رییس جمهور به لرستان هستند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: عدم فعالیت و وقفه در قطعات و فازهای جداگانه پروژه جاده جدید پل دختر_خرم آباد موجب تخریب روحیه مردم و استرس زا می باشد، چرا که آنها همچنان منتظر راه اندازی این پروژه ملی و حیاتی هستند.

وی افزود: علی رغم این که شهرستان پل دختر مانند برخی شهرهای کشور صاحب صنعت، پتروشیمی یا معدن نیست ، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری یکی از مطالبات جدی مردم منطقه است که فرزندان آنها در سایر شهرها به دنبال کار هستند.

امام جمعه پل دختر گفت: مردم شهرستان در بازده زمانی 40 ساله هنوز طعم استفاده از پمپاژ های کشاورزی برای آبی شدن دشت ها و زمین های مرغوب این منطقه را نچشیدند.

وی خطاب به مسئولان افزود: شما که در سطح ملی و استان، تمام تلاشتان برای رفع بیکاری، موضوع اشتغال و باز کردن گره از کار و مشکلات مردم است مطالبات مردم پل دختر را نیز به مسئولان بالاتر برسانید.

موسوی یادآورشد: پل دختر فاقد صنعت، پتروشیمی یا معدن است، بنابراین انتظار می رود مسوولان به مطالبه جدی مردم که رفع بیکاری و ایجاد اشتغال است، توجه جدی داشته باشند، چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی جاده پل دختر_خرم آباد و پمپاژ ها اولویت مطالبه مردم پل دختر است

راه اندازی جاده پل دختر_خرم آباد و پمپاژ ها اولویت مطالبه مردم پل دختر است