مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-04بين الملل

متقاضیان جراحی زیبایی نیازی به خارج از کشور ندارند


دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران با بیان اینکه در حال حاضرهیچ فردی در ایران جهت انجام جراحی پلاستیک و ترمیمی نیازی به اعزام به خارج ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا صابری،دبیر انجمن جراحان پلاستیک  و زیبایی ایران گفت: سومین کنگره بین المللی بزرگان جراحان پلاستیک از 22 تا 25 آبان ماه در تهران با حضور اساتید بین المللی برجسته در حوزه جراحی پلاستیک برگزار می شود.

وی ادامه داد : در این کنگره بین المللی 18 سخنران خارجی از کشورهای اسپانیا، آمریکا، ترکیه، نروژ و روسیه به صورت حضوری و آنلاین حضور دارند که در آن درباره موضوعات مختلفی سخنرانی و تبادل اطلاعات خواهد شد.

صابری بیان کرد: در این کنگره دو سالانه چهل پنل برنامه ریزی شده که  باعث ارتقاء علمی و بروز شدن تکنیک های جراحی می شود؛ زیرا از تمام کشورها تجربیات در این زمینه به اشتراک گذاشته خواهد شد.

دبیر انجمن جراحان پلاستیک  و زیبایی ایران گفت: برای ما بسیار مهم است که کشور عزیزمان ایران را به عنوان مرکز جراحی پلاستیک پیشرفته معرفی کنیم؛ زیرا به توریسم درمانی کمک بسازی می شود.

در حال حاضر به خصوص از کشورهای همسایه مراجعه زیادی داریم که درآمد ارزی خوبی را به همراه دارد و امیدواریم با برگزاری کنگره های بین المللی بتوانیم صنعت توریسم را گسترش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان جراحی زیبایی نیازی به خارج از کشور ندارند

متقاضیان جراحی زیبایی نیازی به خارج از کشور ندارند