مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:102023-10-25بين الملل

سرمایه گذاری و حمل ونقل محور دیدار نخست وزیر مغولستان با مقامات ارشد قرقیزستان


نخست وزیر مغولستان به طور جداگانه با رییس جمهور و نخست وزیر قرقیزستان دیدار و در مورد همکاری های دوجانبه به ویژه در حوزه تجارت، سرمایه گذاری و حمل و نقل گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، سادیر جباراف رییس جمهور قرقیزستان با لووساننامسراینا اویون اردن نخست وزیر مغولستان که برای یک سفر کاری وارد این کشور شده دیدار کرد.

در این دیدار طرفین در مورد طیف وسیعی از موضوعات همکاری دوجانبه و چندجانبه بین قرقیزستان و مغولستان از جمله در حوزه تجاری و اقتصادی تبادل نظر کردند.

جباراف تاکید کرد که روابط مدرن این دو کشور با اعتماد متقابل، درک، رویکردهای مشترک برای توسعه و تقویت روابط دوجانبه، نزدیکی یا همزمانی مواضع در مورد مسائل بین المللی و منطقه ای مشخص می شود.

وی به ویژه بر تشدید تلاش های مشترک در زمینه همکاری های تجاری و اقتصادی تاکید کرد و گفت: قرقیزستان از مشارکت شرکت های مغولی و نمایندگان جامعه تجاری برای انجام تجارت و اجرای پروژه های مشترک در این کشور استقبال می کند.

اویون اردن به نوبه خود علاقه خود را برای ایجاد روابط دوجانبه و چندجانبه از جمله در تجارت، اقتصاد و حمل و نقل و صنایع لجستیک ابراز کرد.

وی همچنین از ابتکار طرف قرقیزستان برای پیوستن به قرارداد بین دولتی چین، روسیه و مغولستان در مورد توسعه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری و حمل ونقل محور دیدار نخست وزیر مغولستان با مقامات ارشد قرقیزستان

سرمایه گذاری و حمل ونقل محور دیدار نخست وزیر مغولستان با مقامات ارشد قرقیزستان