مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 18:102023-11-15سياسي

گسترش فرهنگ کتابخوانی در کاهش آسیب های اجتماعی اثرگذار است


مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، می تواند در برون رفت از مشکلات و آسیب های اجتماعی تأثیرگذار باشد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، می تواند در برون رفت از مشکلات و آسیب های اجتماعی تأثیرگذار باشد.

محمدکریم خورشیدوند امروز 24 آبان ماه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی لرستان، با اشاره به برخی از بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی به جمله هیچ چیز جای کتاب را نمی گیرد ، اظهار کرد: این جمله ضرورت این گونه جلسات را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه موضوع کتاب و کتابت در رشد حیات اجتماعی تأثیر بسزایی دارد، بیان کرد: گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، می تواند در برون رفت از مشکلات و آسیب های اجتماعی تأثیرگذار باشد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان با تأکید بر اینکه کتاب خوب را باید ترویج کرد تا مردم به کتابخوانی عادت کنند و کتاب وارد زندگی آنان شود اضافه کرد: مردم باید کتاب های ارزشمند و مناسب بافرهنگ و ارزش های هر منطقه را بشناسند.

خورشیدوند به نقش مهم شهرداری ها در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و افزود: با افزایش فضای کتابخانه ای، دسترسی مردم در مناطق مختلف به کتاب بیشتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فرهنگ کتابخوانی در کاهش آسیب های اجتماعی اثرگذار است

گسترش فرهنگ کتابخوانی در کاهش آسیب های اجتماعی اثرگذار است