مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-02بين الملل

رایزنی سفیران ایران و مصر در کویت درباره بحران غزه


سفیران جمهوری اسلامی ایران و مصر طی دیداری در محل سفارت مصر در کویت آخرین تحولات بحران غزه و مقاومت دلیرانه ملت فلسطین را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

- سفیران جمهوری اسلامی ایران و مصر طی دیداری در محل سفارت مصر در کویت آخرین تحولات بحران غزه و مقاومت دلیرانه ملت فلسطین را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، محمد توتونچی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت ضمن تبیین مواضع و نگاه جمهوری اسلامی نسبت به مسأله فلسطین گفت : حق تعیین سرنوشت و احترام به حقوق بنیادین مردم تحت اشغال جزو قواعد بین المللی است که در منشور ملل متحد به رسمیت شناخته شده است ولی امروزه ساکنان بومی فلسطین گریبانگیر جنایت ، نسل کشی و تحقیر رژیم اشغالگر است .

وی افزود: مقاومت ملت فلسطین در برابر اشغالگری در پی نقض فاحش حقوق بشر و هتک حرمت نخستین قبله مسلمانان یک دفاع مشروع و قانونی در برابر ظلم و تجاوز است .

اسامه شلتوت سفیر مصر در کویت نیز جنایات رژیم اشغالگر را در نسل کشی و قتل عام مردم غزه را محکوم و تاکید کرد : مردم فلسطین در سال های 1948 و 1967 شهر و دیار خود را ترک کرده و تسلیم تهدید دژخیمان صهیونیستی شدند.

ولی امروز با عزم راسخ درصدد مبارزه و پایداری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی سفیران ایران و مصر در کویت درباره بحران غزه

رایزنی سفیران ایران و مصر در کویت درباره بحران غزه