مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-14سياسي

ضرورت استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در ترویج فرهنگ صلح و سازش


رییس توسعه حل اختلاف استان خوزستان گفت: در راستای تحقق سند تحول قضایی، کاهش ورودی پرونده ها به محاکم و ترویج و اشاعه فرهنگ غنی و خیرخواهانه صلح و سازش، - ایسنا/خوزستان رییس توسعه حل اختلاف استان خوزستان گفت: در راستای تحقق سند تحول قضایی، کاهش ورودی پرونده ها به محاکم و ترویج و اشاعه فرهنگ غنی و خیرخواهانه صلح و سازش، باید از ظرفیت بقاع متبرکه استان استفاده کرد.

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در جلسه مشترک با معاون فرهنگی و حقوقی سازمان اوقاف و امور خیریه استان، اظهار داشت: امروز وظیفه تمامی مسئولین در هر سمت و جایگاهی، خدمت به مردم است و این یک نعمت بسیار ارزشمند برای همه ماست که قدر این نعمت را بدانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی با اشاره به ظرفیت بسیار خوب بقاع متبرکه در استان جهت حل و فصل مشکلات و اختلافات مردم، بر ایجاد شعب ویژه شورای حل اختلاف در این اماکن مقدس تاکید کرد و گفت: با تشکیل هییت های یاوران صلح در بقاع متبرکه به منظور ایجاد صلح و سازش و عفو گذشت در اختلافات مردمی، می توان در کاهش تنش ها و درگیری های اجتماعی اثرگذار بود.

حجت الاسلام امانت بهبهانی ادامه داد: هر چه فعالیت ها مردمی تر شود، نتایج بسیار ارزشمند و تأثیرگذارتری در جامعه دارند و در همین راستا از ظرفیت های بالقوه معتمدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در ترویج فرهنگ صلح و سازش

ضرورت استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در ترویج فرهنگ صلح و سازش