مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-05دانش

چه کسانی مجاز به ثبت نام در آزمون ارشد 1403 نیستند؟


دانشجویان اخراجی، مشمولان غایب و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد که تمایل به تحصیل مجدد در همان رشته را داشته باشند و فارغ التحصیلان با معدل کمتر از 12 مجاز به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 1403 نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرفته شدگان دوره روزانه آزمون کارشناسی ارشدناپیوسته سال 1402 می توانند درآزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 ثبت نام و شرکت کنند.

بر این اساس متقاضیان مذکور و نیز دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره های روزانه و غیرروزانه (شهریه پرداز) از قبیل دوره های نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، مجازی، مشترک دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته (به شرط نداشتن مشکل نظام وظیفه برای برادران) می توانند بدون انصراف از تحصیل و در صورت داشتن سایر شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه راهنما، درآزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 ثبت نام و شرکت کنند.

این متقاضیان پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی باید انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه جدید محل تحصیل ارائه دهند.

فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های گروه پزشکی متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 1403، قبل از اقدام به ثبت نام باید توجه داشته باشند که از لحاظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی مجاز به ثبت نام در آزمون ارشد 1403 نیستند؟

چه کسانی مجاز به ثبت نام در آزمون ارشد 1403 نیستند؟