مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 08:052023-11-15فرهنگي

افزایش قابل توجه بودجه حوزه فرهنگ در دولت سیزدهم


معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بودجه فرهنگی کشور طی دو سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است اما هنوز با تامین نیازهای حوزه فرهنگ فاصله داریم.

- ایسنا/زنجان معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بودجه فرهنگی کشور طی دو سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است اما هنوز با تامین نیازهای حوزه فرهنگ فاصله داریم.

یاسر احمدوند در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه ای به توسعه کتابخوانی در نقاط مختلف کشور دارد، عنوان کرد: رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حوزه آن است که مردم در مناطق مختلف با کتاب آشنا شده و کتاب به راحتی در اختیارشان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از خدمات این حوزه راه اندازی سامانه بازار کتاب است، ادامه داد: کتاب فروشان سراسر کشور کتاب های خود را در این سامانه ارائه می کنند و مردم در همه شهرها و روستاها می توانند با مراجعه به این سامانه، کتاب مورد نظر خود را سفارش داده و در نشانی ارائه شده کتاب مورد نظر را دریافت کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه راه اندازی سامانه بازار کتاب اتفاق بزرگی در تحقق عدالت فرهنگی و دسترسی مردم به کتاب در اقصی نقاط کشور است، ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات در حوزه کتاب و کتابخوانی این است که کتابخانه ها در شهرها و روستاها توسعه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قابل توجه بودجه حوزه فرهنگ در دولت سیزدهم

افزایش قابل توجه بودجه حوزه فرهنگ در دولت سیزدهم