مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 18:102023-11-15اقتصادي

محکومیت بیش از 11 میلیارد ریالی فروشنده متخلف مواد سوختی در مهاباد


مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده عرضه خارج از ضوابط 23 هزار و 400 لیتر مواد سوختی در مهاباد خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده عرضه خارج از ضوابط 23 هزار و 400 لیتر مواد سوختی در مهاباد خبر داد.

حسین نجف زاده گفت: پرونده عامل توزیع مواد سوختی متخلف به اتهام عرضه خارج از ضوابط 23 هزار و 400 لیتر مواد سوختی به ارزش سه میلیارد و 948 میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی مهاباد تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر ، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت 11 میلیارد و 145 میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان صنعت،معدن وتجارت شهرستان مهاباد تخلف اعلامی را دپ شکایت شاکیان خصوصی و در بازرسی از یک واحد عرضه مواد سوختی کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی، وی ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت بیش از 11 میلیارد ریالی فروشنده متخلف مواد سوختی در مهاباد

محکومیت بیش از 11 میلیارد ریالی فروشنده متخلف مواد سوختی در مهاباد