مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-17سياسي

بر اساس گزارش بانک جهانی، اقتصاد ایران رو به رشد است


مدیرکل فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه مطابق آخرین گزارش بانک جهانی، اقتصاد کلان ایران وارد مرحله رونق خود شده و رو به رشد است، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه مطابق آخرین گزارش بانک جهانی، اقتصاد کلان ایران وارد مرحله رونق خود شده و رو به رشد است، گفت: امروز به اذعان نهادهای بین المللی، شتاب حرکت کشور در مسیر پیشرفت از 30 سال اول تمام کشورهای بزرگ دنیا بیشتر است.

  حجت الاسلام سعید کرمی شامگاه 25 آبان در اختتامیه سومین گردهمایی دانشجویان و رتبه های برتر آزمون سراسری دانشگاه های کشور که در مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: لازمه قضاوت نسبت به وضعیت کشور، توجه به نقطه شروع، شرایط و شتاب حرکت و رشد آن است .

طی بررسی دقیقی که نسبت به اقتصاد هشت کشور بزرگ دنیا داشتم، تمرکز آن ها روی تولید دانش بنیان مبتنی بر فناوری بومی و سرمایه گذاری در این حوزه، مشهود بود تا جایی که رییس جمهور کره با شعار نهضت علم به قدرت رسید، اما همه این کشورها در مسیر حرکت به سمت این هدف بارها آزمون و خطا داشتند و سیاست های اقتصادیشان شکست خورده است.

حتی برخی کشورها تورم یک میلیون درصدی را تجربه کرده اند یا در ژاپن روزی خود مردم تویوتا را نمی خریدند و این شرکت سه بار تا مرز ورشکستگی پیش رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر اساس گزارش بانک جهانی، اقتصاد ایران رو به رشد است

بر اساس گزارش بانک جهانی، اقتصاد ایران رو به رشد است