مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 10:452023-10-30سياسي

«سند آمایش سرزمینی» در دانشگاه آزاد بوشهر فعال شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: اجرای مفاد برنامه های سند آمایش سرزمینی با جدیت شروع شده و انجام آن موجب ایجاد ثروت و فرصت برای استان و دانشگاه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری خبرگزاری فارس استان بوشهر، سعید رازقی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: دشتستان با توجه به ماهیت تاریخی و اهمیتی در استان بوشهر از جایگاه خاصی در برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به رسالت های اجتماعی جدید دانشگاه، برنامه های دانشگاه در 2 حوزه اشتغال زایی و فعال سازی ظرفیت ها د ر برنامه های علمی و پژوهشی در استان پی ریزی شده است.

این مقام مسوول ادامه داد: این اقدامات علاوه بر کاهش وابستگی دانشگاه به شهریه های دانشجویی، موجب ایجاد فرصت های شغلی، شکوفایی ظرفیت های استان مانند خرما، افزایش سطح امید و ارتقای سطح فرهنگی خواهد شد.

رازقی با تشریح طرح تحول و تعالی دانشگاه و نیز سند آمایش سرزمینی، اعلام کرد: در طرح ها تمام نیازهای هر منطقه مثل رشته های تحصیلی، دانش بنیان، اشتغالزایی، ظرفت های پایین دستی و بالادستی و .

اعمال شده است که اجرای مفاد برنامه های با جدیت شروع شده و انجام آن موجب ایجاد ثروت و فرصت برای استان و دانشگاه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سند آمایش سرزمینی» در دانشگاه آزاد بوشهر فعال شد

«سند آمایش سرزمینی» در دانشگاه آزاد بوشهر فعال شد