مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 11:302023-10-27ورزشي

5 آبان، روزی که قیام کبودراهنگ به پاریس رسید


گویی تاریخ بر بلندی های قله آزادی ایستاد و مادران انقلاب را بر بالین فرزندان خفته به خون نظاره کرد و تبلوری از حماسه به دنیا منعکس شد، گویی آیینه چشمان محمدها با تصویر تمام قد ایرانی آباد و مستقل پر شد و مادرانشان پی رد خون و پروانگی فرزندان در پنجم آبان .

- خبرگزاری فارس-همدان: خون محمد شعاعی، فریاد 5 آبان روزهای انقلاب ایران شد؛ علاوه کنید غیرت مادرانه ای که خون فرزند رشید و ورزشکارش را به آسمان حواله می دهد و هدیه می کند و تاریخ می سازد.

مادری که فرزندش را به رسم عاشوراییان به خداوند هدیه می دهد و همین می شود که صدایش از گلوی فرزند امام در قلب کفر به گوش می رسد.

تاریخ تشنه تکرار صحنه های خدایی است، صحنه هایی که از پس اقدامات اولیا الهی جان می گیرد و آسمان مترصد ثبت و ضبط آنهاست.

اینبار تاریخ از آن  محمدها و عاطفه مادرانی است که زمین و زمان را حیرت زده کردند، آخر جوانی محمدها آن روزها خرج انقلاب و آزادی شد ضرب در حمیتِ مادران که گل اشک هایشان با تن پرپر شده محمدها پرپر می شد.

گویی تاریخ بر بلندی های قله آزادی ایستاد و مادران انقلاب را بر بالین فرزندان خفته به خون نظاره کرد و تبلوری از حماسه به دنیا منعکس شد، گویی آیینه چشمان محمدها با تصویر تمام قد ایرانی آباد و مستقل پر شد و مادرانشان پی رد خون و پروانگی فرزندان به ایرانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 آبان، روزی که قیام کبودراهنگ به پاریس رسید

5 آبان، روزی که قیام کبودراهنگ به پاریس رسید