مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 23:452023-11-14سياسي

10 وزارتخانه پیشرفت دولت را در قم روایت می کنند


رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با اشاره به برپایی غرفه های 10 وزارتخانه در نمایشگاه روایت پیشرفت گفت: ما در این نمایشگاه به دنبال عمل به فرمان رهبر انقلاب اسلامی هستیم چراکه جهاد تبیین یک وظیفه همگانی است و همه باید در هر مجموعه ای تحقق این هدف را دنبال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت امشب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه روایت پیشرفت که به منظور معرفی دستاوردهای دو ساله دولت مردمی در باغ موزه دفاع مقدس استان قم برپا شده است، اظهار کرد: جهاد تبیین از مهم ترین نکاتی است که رهبر انقلاب طی سال های اخیر بر آن تاکید داشته اند و برای تحقق این فرمان رهبر انقلاب همه وظیفه داریم در هرجایی که هستیم جهاد تبیین کنیم.

  وی تصریح کرد: در مرکز ارتباطات دولت و روحانیت تصمیم گرفته شد در راستای فرمایشات رهبر و تبیین دستاوردهای دولت مردمی نمایشگاهی با عنوان روایت پیشرفت در قم برپا شود و کارها برای برپایی این نمایشگاه با جدیت دنبال شد.

وی افزود: رهبر انقلاب در دیدار اخیر خود با اعضای دولت سیزدهم فرمودند که من از همه دولت ها حمایت کرده ام اما از این دولت تمجید می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 وزارتخانه پیشرفت دولت را در قم روایت می کنند

10 وزارتخانه پیشرفت دولت را در قم روایت می کنند