مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 21:202023-11-11اقتصادي

عبور از تولید 125 میلیون تن محصول کشاورزی در کشور


مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سالانه 125 میلیون تن محصولات کشاورزی در کشور تولید می شود که نشانه تلاش های بهره برداران و کشاورزان و حمایت های وزارت جهاد کشاورزی از تولید است.

- مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی وزارت جهادکشاورزی خبر داد عبور از تولید 125 میلیون تن محصول کشاورزی در کشور ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سالانه 125 میلیون تن محصولات کشاورزی در کشور تولید می شود که نشانه تلاش های بهره برداران و کشاورزان و حمایت های وزارت جهاد کشاورزی از تولید است.

شهیاد آبنار در جلسه بررسی پیگیری مسائل حوزه کشاورزی شهرستان مراغه، اظهار کرد: حمایت از تولید در حوزه کشاورزی را اصلی ترین رویکرد وزارت جهاد کشاورزی است، تولید سالانه 125 میلیون تن محصولات کشاورزی در کشور نشانه تلاش های بهره برداران و کشاورزان و حمایت های وزارت جهاد کشاورزی از تولید است.

وی ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی از ابتدای شروع به کار این راهبرد را اتخاذ کرده است که تولید افزایش یافته و از صادرات حمایت شود چرا که صادرات می تواند موجب تقویت تولید شود و در نتیجه همین راهبرد، در سال جاری تا 17 آبان ماه نزدیک به 100 هزار تن تخم مرغ صادر شده است در حالیکه مجموعه صاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از تولید 125 میلیون تن محصول کشاورزی در کشور

عبور از تولید 125 میلیون تن محصول کشاورزی در کشور