مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-03سياسي

گلایه مندی مردم بهمیی نزد امام جمعه


جمعی از مردم شهرستان بهمیی بعد از اقامه نماز جمعه به دیدار امام جمعه رفتند و گلایه مندی هایی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی جمعی از مردم شهرستان بهمیی بعد از اقامه  نماز جمعه به دیدار امام جمعه رفتند و گلایه مندی هایی داشتند.

جمعی از مردم شهرستان بهمیی از نبود فضای کافی برای اقامه نماز جمعه گلایه مند بودند و گفتند: فضای مسجد صاحب الزمان عج برای اقامه نماز جمعه اصلا مناسب نیست و از این وضعیت رنج می بریم .

یکی از شهروندان شهرستان بهمیی در این نشست گفت: از ساختمان مصلای نماز جمعه شهر لیکک هیچگونه استفاده ای نمی شود و این ساختمان کمبود هایی دارد و همینطور به حال خود رها شده است.

وی ادامه داد: اگر مسئولان استان همت کنند و این ساختمان را تحویل مردم بهمیی بدهند با خیال آسوده و جمعیتی بیشتر در نماز جمعه حضور خواهیم یافت.

شهروند دیگر شهر لیکک گفت: مطالبه عموم مردم شهید پرور شهرستان بهمیی از مسئولان خاصه نماینده محترم ولی فقیه در استان ، استاندار انتظار داریم این مطالبه را عملی کنند.

گفته میشود طرح نیمه تمام مصلای شهر لیکک به عنوان بزرگترین طرح فرهنگی شهرستان بهمیی سالهاست که به صورت نیمه تمام رها شده است ، علاوه بر مشکلاتی در ساخت و ساز ، مشکلاتی را هم برای مردم ، شهروندان و برگزاری ویژه برنامه های مختلف دینی ، مذهبی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مندی مردم بهمیی نزد امام جمعه

گلایه مندی مردم بهمیی نزد امام جمعه