مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-15اجتماعي

انتقاد رییس پلیس راهور اصفهان از تعلل در اسقاط خودروهای فرسوده


رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه هم اکنون تعداد قابل توجهی از خودروهایی که در معابر شهری تردد می کنند از سن فرسودگی آنها گذشته ولی از چرخه ترافیک خارج نشدند از تعلل سازمان های مربوطه در اسقاط این نوع خودروها انتقاد کرد.

- علی اصغر زارع،  رییس پلیس راهور اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برابر استانداردهای مربوطه مدت زمان خاصی برای استفاده هر خودرو تعیین شده که پس از پایان این دوره به عنوان خودروی فرسوده محسوب می شود و دیگر نباید در سطح معابر شهری تردد کند.

وی افزود: برابر قانون سن فرسودگی خودروهای سواری 20 سال، خودروهای سواری دولتی 15 سال، خودروهای تاکسی 10 سال و مینی بوس ها 15 سال است.

زارع با بیان اینکه هم اکنون تعداد قابل توجهی از خودروهایی که در معابر شهری تردد می کنند از سن فرسودگی آنها گذشته ولی از چرخه ترافیک خارج نشدند از تعلل سازمان های مربوطه در اسقاط این نوع خودروها انتقاد کرد و گفت: جولان این خودروها در معابر شهری از جمله عواملی هستند که باعث تشدید آلودگی هوا می شوند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه استاندارد نبودن، مصرف بالای سوخت و استهلاک بالای خودروهای تولیدی از دیگر دلایل افزایش میزان آلودگی هوا هستند، بیان کرد: آلودگی هوا هر روز سلامت مردم را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس پلیس راهور اصفهان از تعلل در اسقاط خودروهای فرسوده

انتقاد رییس پلیس راهور اصفهان از تعلل در اسقاط خودروهای فرسوده