مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-09اقتصادي

توقیف شناور لنج حامل بیش از 41 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ یدالله شرفی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: - فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف شناور حامل کالای قاچاق در نوار ساحلی بندر گناوه خبر داد و گفت: از این شناور انواع کالا های قاچاق خانگی و پوشاک به ارزش بیش از 41 میلیارد تومان کشف شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ یدالله شرفی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: یکی از راهکار های مهم رشد تولید جلوگیری از قاچاق کالا است که در این راستا تمام مرز های دریایی و نوار ساحلی استان بوشهر تحت رصد و پایش شبانه روزی قرار دارد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به تقویت تجهیزات در مقابله با قاچاق کالا بیان کرد: با تقویت تجهیزاتی از جمله شناور ها امکان حضور مرزبانان دریایی تا اعماق مختلف خلیج فارس فراهم شده است.

وی با اشاره به شناسایی محموله قاچاق کالا در بندر گناوه تصریح کرد: با رصد شبانه روزی مرزبانان استان بوشهر در بندر گناوه موفق به شناسایی یک محموله قاچاق از یک شناور لنج باری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف شناور لنج حامل بیش از 41 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر

توقیف شناور لنج حامل بیش از 41 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر