مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 08:002023-11-07اقتصادي

وعده های بی سرانجام


گرچه فرماندار زرقان در گفتگو با خبرگزاری فارس عنوان کرده بود برای حمل و نقل عمومی شهر لپویی (شهرک امام رضا) چهار تاکسی و 2 مینی بوس با ظرفیت 14 نفر مستقر می شود اما پس از مدت ها انتظار مردم خبری از مینی بوس نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بر اساس پیگیری های خبرنگار خبرگزاری فارس فرماندار زرقان در تاریخ 1402/6/19 گفته بود ایستگاه حمل و نقل عمومی لپویی (شهرک امام رضا) تا پایان هفته به بهره برداری می رسد، بر این اساس که چهار تاکسی و دو مینی بوس با ظرفیت 14 نفره در ابتدای کار ایجاد شود و در صورت استقبال بیشتر مردم ظرفیت نیز افزایش یابد.

اما طبق آخرین صحبت های شکرپور، فرماندار زرقان با خبرگزاری فارس، هنوز از سمت راهداری مجوز صادر نشده است و منتظر مجوز از سوی راهداری استان فارس هستیم.

سوالی که اینجا مطرح می شود این است ؛ اگر در تاریخ اولیه مصاحبه هنوز مجوزی ارسال نشده بود به چه دلیل وعده ای را به طور قطع قول داده اید که هنوز سرانجام آن مشخص نیست؟! شهروند خبرنگاران در پیام های مکرر درخواست پیگیری این موضوع را داشتند و عنوان کرده بودند: من اهل شهرک امام رضا هستم، مشکلم در مورد اتوبوس واحد شهرک هست که علی رغم پیگیری های زیاد خود ما ساکنین هنوز به نتیجه نرسیدیم و همچنان منتظریم، ما چرا باید برای رفت و آمد انقدر هزینه کنیم وقتی که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های بی سرانجام

وعده های بی سرانجام