مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 12:102023-10-23بين الملل

حمله رژیم صهیونیستی به مدارس و بیمارستان ها اوج رذالت است


نائب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: رژیم صهیونیستی با حمله به بیمارستان در غزه، مدرسه و سایر تجمعات مردمی و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان اوج رذالت را نمایش گذاشته و حرام زادگی خود را نشان دادند.

- ایسنا/خراسان رضوی نائب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: رژیم صهیونیستی با حمله به بیمارستان در غزه، مدرسه و سایر تجمعات مردمی و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان اوج رذالت را نمایش گذاشته و حرام زادگی خود را نشان دادند.

ایمان فرهمندی امروز ،1 آبان ماه، در نود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: تداوم حملات وحشیانه رژیم کودک کش و اشغالگر صهیونیستی به مردم بی پناه و مظلوم فلسطین و نوار غزه را محکوم می کنم.

رژیم صهیونیستی با حمله به بیمارستان در غزه، مدرسه و سایر تجمعات مردمی و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان اوج رذالت را به نمایش گذاشتند و حرم زادگی خود را نشان دادند.

وی ادامه داد: همه دشمنان باید بدانند فرزندان جبهه حق و مقاومت همانند گذشتگانشان در راه آرمان های انسانی و آزادی هیچ بیمی به خود راه نمی دهند و با خون خود درخت تنومند مقاومت را آبیاری کرده و مسیر ظهور حضرت صاحب زمان را فراهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله رژیم صهیونیستی به مدارس و بیمارستان ها اوج رذالت است

حمله رژیم صهیونیستی به مدارس و بیمارستان ها اوج رذالت است