مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-21سياسي

هیات عالی رتبه چین در راه تهران


رییس انجمن دوستی ایران و چین از برنامه سفر یک هیات عالی رتبه چین به تهران به دعوت رسمی این انجمن و برگزاری «چهاردهمین اجلاس سالانه انجمن های دوستی دو کشور» به میزبانی تهران خبر داد.

- رییس انجمن دوستی ایران و چین از برنامه سفر یک هیات عالی رتبه چین به تهران به دعوت رسمی این انجمن و برگزاری چهاردهمین اجلاس سالانه انجمن های دوستی دو کشور به میزبانی تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علاءالدین بروجردی رییس انجمن دوستی ایران و چین با بیان این مطلب اظهار کرد: هیات عالی رتبه چین به سرپرستی یانگ وان مینگ رییس انجمن دوستی چین با کشورهای خارجی که از مقامات سطح بالای این کشور به شمار می رود، در راس هیاتی از معاونان و مدیران کل حوزه آسیا و آفریقای این انجمن شامگاه جمعه سوم آذر ماه وارد تهران خواهند شد و آیین افتتاحیه چهاردهمین نشست مشترک سالانه انجمن های دوستی ایران و چین عصر شنبه (چهارم آذر ماه) در تهران و به میزبانی انجمن دوستی ایران و چین برگزار می شود.

جی یونگ جوون معاون بخش آسیا و آفریقا، هوانگ شیاووی مدیر اداره سوم بخش آسیا و آفریقا، شیونگ لیانگ معاون اداره دوم بخش آسیا و آفریقا و یو چانگ معاون دفتر تحقیقات سیاسی انجمن دوستی چین با کشورهای خارجی، رییس این انجمن را در سفر به تهران همراهی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات عالی رتبه چین در راه تهران

هیات عالی رتبه چین در راه تهران