مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-06اقتصادي

توقف خط انتقال فراستانی سد تامین آب پایدار گرمسار، آرادان و ایوانکی!


سرپرست معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای سمنان با اشاره به آخرین وضعیت  طرح ملی و مهم آبرسانی به غرب این استان گفت: پروژه اجرای خط انتقال این طرح با جدیت و اهتمام ویژه در حال  انجام است.

- "توقف خط انتقال فراستانی" سد تامین آب پایدار گرمسار، آرادان و ایوانکی! ایسنا/سمنان سرپرست معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای سمنان با اشاره به آخرین وضعیت  طرح ملی و مهم آبرسانی به غرب این استان گفت: پروژه اجرای خط انتقال این طرح با جدیت و اهتمام ویژه در حال  انجام است.

  حسن خیرخواه 15 آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح آبرسانی به گرمسار با هدف تامین 21 میلیون متر مکعب آب سالم و پایدار برای مصارف شرب مردم شهرستان های گرمسار آرادان و شهر ایوانکی صنعت منطقه حال اجرا است.

وی با بیان اینکه طول خط انتقال برای این طرح در محدوده استان سمنان 55 کیلومتر است خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته و تا قبل از دولت سیزدهم حدود 47 کیلومتر از این خط انتقال احداث شده و هشت کیلومتر آن باقی مانده بود.

سرپرست معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای سمنان با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم بر تکمیل پروژه های نیمه تمام به ویژه پروژه های نیمه تمام آبرسانی تصریح کرد: در نخستین سفر استانی دولت سیزدهم به استان سمنان، با خواست و مطالبه عموم مردم غرب استان و متعاقب آن مطالعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف خط انتقال فراستانی سد تامین آب پایدار گرمسار، آرادان و ایوانکی!

توقف خط انتقال فراستانی سد تامین آب پایدار گرمسار، آرادان و ایوانکی!