مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 23:552023-11-13سياسي

روایتی از حضور رییس ستاد انتخابات در شورای مرکزی خانه احزاب


رییس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب ایران روایتی از حضور رییس ستاد انتخابات در شورای مرکزی خانه احزاب ارائه کرد.

- سهیل ملک آرای رییس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب ایران در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس از حضور معاون سیاسی وزارت کشور و رییس ستاد انتخابات کشور، در نشست شورای مرکزی خانه احزاب خبر داد.

وی افزود: در این نشست که در روز دوشنبه بیست و دوم آبان ماه تشکیل شد، اعضای سه فراکسیون موجود در خانه احزاب حاضر بودند و بعد از خیر مقدم رییس جدید خانه احزاب جلسه با محوریت پرسش و پاسخ اعضای شورای مرکزی با رییس ستاد انتخابات کشور و همین طور معاون سیاسی وزارت کشور، ادامه یافت.

عضو شورای مرکزی خانه احزاب تصریح کرد: در این جلسه اعضای شورای مرکزی ضمن تأکید بر پرهیز از رفتار سلیقه ای نسبت به احزاب و خانه احزاب، خواهان حمایت و پشتیبانی محکم تر وزارت کشور، علی الخصوص در مورد حفظ ساختمان خانه یا اختصاص مکانی مطلوب تر شدند.

ملک آرای در ادامه گفت: در ادامه با توجه به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و اعلام نظر هیأت های اجرایی در خصوص صلاحیت نامزدهایی که نام نویسی کردند، اکثریت اعضای شورای مرکزی نسبت به  رویه و نتیجه عملکرد وزارت کشور خصوصا در حوزه ردصلاحیت ها به اشکال مختلف اعتراض کردند، که نهایتا از آنجا که زمان کوتاه بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از حضور رییس ستاد انتخابات در شورای مرکزی خانه احزاب

روایتی از حضور رییس ستاد انتخابات در شورای مرکزی خانه احزاب