مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 09:352023-10-25سياسي

سردار رادان: حداقل به 150 هزار دوربین البسه نیاز داریم


طبق مصوبه مجلس که باید همه مأموران در هنگام مأموریت و خودروهایی که جابجایی متهم را بر عهده دارند به دوربین تجهیز شوند حداقل 150 هزار دستگاه دوربین نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز چهارشنبه سوم آبان ماه سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در برنامه تلویزیونی در خصوص مصوبه دیروز مجلس شورای اسلامی مبنی بر تجهیز پلیس به دوربین  اظهار داشت: مصوبه مجلس، مصوبه خیلی خوبی است که هم به مردم، هم به پلیس و هم به دستگاه نظارتی کمک می کند اما منوط به این است که در متمم این قانون و این ماده بحث بودجه دیده شود.

سردار رادان گفت:در شرایطی ما می توانیم این کار خوب و پر برکت را انجام دهیم که بودجه به اندازه کافی برایش در نظر گرفته شود که بناست این طور شود.

فرمانده کل انتظامی کشور با اعلام اینکه فراجا آمادگی از جهت زیرساختی داشته و شناسایی فنی را هم انجام داده است تصریح کرد: باید پول در اختیار ما قرار بگیرد ؛ همینطور که پارسال و امسال هم گفتم منتظر پولش هستیم که انجام شود.

سردار رادان درباره تعداد دوربین البسه در اختیار مأموران پلیس اعلام کرد: الان نزدیک به 20 هزار دوربین البسه در اختیار داریم که 8 هزار آنلاین بوده و 12 هزار آفلاین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: حداقل به 150 هزار دوربین البسه نیاز داریم

سردار رادان: حداقل به 150 هزار دوربین البسه نیاز داریم