مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:152023-10-24دانش

پذیرش بیش از 600 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه علوم پزشکی قم


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید درمجموع 628 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی پذیرش شده اند، گفت: 350 نفر از این دانشجویان دانشجوی دختر و 272 نفر از این دانشجویان دانشجوی پسر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمود پرهام در گفت وگویی ضمن تبریک قبولی دانشجویان جدیدالورود رشته های مختلف تحصیلی به دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار داشت: ثبت نام دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 1403- 1402 ورودی مهر و بهمن(سراسری و ناپیوسته) از روز شنبه تا چهارشنبه مورخ 22 مهرماه الی 26 مهرماه انجام شد.

  معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم  با بیان ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در ساختمان معاونت فرهنگی دانشجویی پردیس شهید قاضی عنوان کرد: این دانشجویان در 15 رشته و مقاطع مختلف تحصیلی به تعداد 495 دانشجو ثبت نام شدند و کلاس های توجیهی بدو خدمت دوره تحصیلی آنان در دو روز برگزار شد.

  وی به انجام ثبت نام دانشجویان و دستیاران جدیدالورود از 22 شهریور اشاره و ابراز کرد: دانشجویان ارشد در 8 رشته مقطع به تعداد 112 نفر – دستیاران دکتری تخصصی و فوق تخصصی در 8 رشته - مقطع  به تعداد 31 نفر ثبت نام کردند و از ابتدای مهرماه دوره خود را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بیش از 600 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه علوم پزشکی قم

پذیرش بیش از 600 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه علوم پزشکی قم