مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-06اجتماعي

خانه های محیط زیست در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود


سرپرست حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: فرایند کیفی سازی و شروع به کار خانه های محیط زیست در نشستی با مسئولین و مدیران اجرایی خانه های محیط زیست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: فرایند کیفی سازی و شروع به کار خانه های محیط زیست در نشستی با مسئولین و مدیران اجرایی خانه های محیط زیست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمدرضا علیمرادی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: خانه های محیط زیست برنامه ای مدون و گسترده است که حضور محیط زیست و برنامه های محیط زیستی در سایر دستگاه های دولتی را به صورت برنامه ای مداوم و فعال در دستور کار قرار می دهد.

علیمرادی ادامه داد: اجرای برنامه های آموزش محور به کارکنان و مخاطبان دستگاه های اجرایی به صورت برنامه ای مدون می تواند موجب ارتقای فرهنگی و تنویر افکارعمومی و رشد مسئولیت اجتماعی در خصوص موضوعات محیط زیستی گردد و این امر از طریق برنامه های آموزشی، فرهنگی و اجرایی از قبیل برنامه های مشترک: پاکسازی، نهال کاری و .

اجرایی شود سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اشاره کرد: در جلسه که با نمایندگان دستگاه های دولتی که به عنوان مسئولین یا مدیران اجرایی خانه های محیط زیست معرفی شده بودند نحوه شروع به کار و دریافت برنامه های آموزشی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های محیط زیست در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود

خانه های محیط زیست در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود