مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 10:202023-10-29فرهنگي

مهلت ارسال آثار به جشنواره بازی های رایانه ای فجر + جوایز


مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره بازی های رایانه ای فجر تا 22 آبان امسال است؛ بازی سازان می توانند برای شرکت در این جشنواره به سایت این رویداد مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، بنا بر اعلام اولیه در فراخوان نهمین جشنواره بازی های رایانه ای فجر، زمان ارسال تولیدات بازی سازان ایرانی در بخش های مختلف جشنواره به تازگی آغاز شده و دبیرخانه نهمین جشنواره برای اطلاع دقیق بازی سازان از کم وکیف چگونگی برگزاری جشنواره و نحوه ارسال تولیدات و شرایط داوری، آیین نامه آن را نیز بر روی سایت جشنواره به نشانی fajrgamefestival.

ir منتشر کرده است.

براساس فراخوان نهمین جشنواره بازی های رایانه ای فجر، این جشنواره در سه بخش رقابتی برگزار می شود.

بخش بهترین دستاورد که شامل معرفی بهترین بازی سال، بهترین دستاورد فنی، طراحی بازی، هنری، صداگذاری و موسیقی، داستان و روایت در بازی و فرهنگی است.

بخش بهترین بازی در سبک (ژانر) که شامل اکشن، ماجرایی، نقش آفرینی، سکوبازی، استراتژی و شبیه سازی، ورزشی، تفننی، مسابقه ای، پازل، دفاع از قلعه، تیراندازی،کلمه ای و اطلاعات عمومی است.

بخش ویژه جشنواره شامل بازی های قابل تقدیر در موضوعاتی نظیر خانواده، مقاومت، روایت پیشرفت، بهترین بازی از نگاه مردم، بهترین به روزرسانی و بازی مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره بازی های رایانه ای فجر + جوایز

مهلت ارسال آثار به جشنواره بازی های رایانه ای فجر + جوایز