مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 21:052023-11-09ورزشي

فلسطینی ترین تیم فوتبال دنیا در اروپا/شور هواداران سلتیک برای غزه (+عکس)


حمایت هواداران تیم سلتیک از فلسطین، تاریخ این تیم فوتبالی را یادآوری می کند که به استعمار ایرلند گره خورده است؛ زمانی بریتانیا این کشور را از چنگ مردمش درآورد و آن را تا مرز نابودی کشاند.

- فلسطینی ترین تیم فوتبال دنیا در اروپا/شور هواداران سلتیک برای غزه (+عکس) حمایت هواداران تیم سلتیک از فلسطین، تاریخ این تیم فوتبالی را یادآوری می کند که به استعمار ایرلند گره خورده است؛ زمانی بریتانیا این کشور را از چنگ مردمش درآورد و آن را تا مرز نابودی کشاند.

صفحه اینستاگرامی اسکرین شات که این روزها تمرکز ویژه ای روی اخبار فلسطین داشته و با جمع آوری اطلاعات در این زمینه تولید محتوا می کند، اخیراً ویدئوی جالبی درباره تاریخ تیم فوتبال سلتیک منتشر کرده که نکات قابل توجهی در آن آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، شاید شما هم شنیده باشید که هواداران تیم فوتبال سلتیک مدتی است در تماشای رقابت های تیم خود در لیگ باشگاه های اسکاتلند کاری فراتر از تشویق سلتیک انجام می دهند.

همچنین مدتی قبل که سلتیک به مصاف هارتز رفته بود، هوادارانش حمایت چشمگیر و پرشوری از مردم مظلوم فلسطین انجام دادند.

 آنها 15 روز پیش از این رقابت نیز در دیدار مقابل کیلمارنوک پرچم فلسطین را در دست گرفتند و بنرهایی را با خود به همراه داشتند که روی آنها عبارات فلسطین آزاد باید گردد و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطینی ترین تیم فوتبال دنیا در اروپا/شور هواداران سلتیک برای غزه (+عکس)

فلسطینی ترین تیم فوتبال دنیا در اروپا/شور هواداران سلتیک برای غزه (+عکس)