مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-03سياسي

دنیا در قضیه غزه به چهره ضدبشری و بدون پرده کشورهای غربی پی برد


درست است که مردم مظلوم غزه زیر شدیدترین بمباران ها و حملات قرار دارند ولی در این قضیه پیروز شدند چون دنیا چهره کریه و عریان کشورهای مدعی حقوق بشر را دید و به باطن کثیف آن ها پی برد کما اینکه امروز در آمریکا و کشورهای اروپایی شاهد حمایت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان ارومیه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در این عملیات یک شکست تاریخی و ترمیم ناپذیر متحمل شد و امروز نیز با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی به بمباران مدارس و بیمارستان ها روی آورده و کودکان و زنان را به خاک و خون می کشد.

وی با شاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند پیروزی نهایی از آن مردم فلسطین است افزود: درست است که مردم مظلوم غزه زیر شدیدترین بمباران ها و حملات قرار دارند ولی در این قضیه پیروز شدند چون دنیا چهره کریه و عریان کشورهای مدعی حقوق بشر را دید و به باطن کثیف آن ها پی برد کما اینکه امروز در آمریکا و کشورهای اروپایی شاهد حمایت مردم آن کشورها از مردم مظلوم فلسطین هستیم.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: استکبار جهانی اگر جرئت تعرض و تسلط بر ایران را نیز داشت لحظه ای درنگ نمی کرد و فجایعی قطعا بدتر از غزه بر سر مردم ایران می آورد ولی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیا در قضیه غزه به چهره ضدبشری و بدون پرده کشورهای غربی پی برد

دنیا در قضیه غزه به چهره ضدبشری و بدون پرده کشورهای غربی پی برد