مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-06سياسي

حملات اسراییل علیه زنان و کودکان نشان می دهد که این گروه برای آن ها خطرساز هستند


خواهر شهید حجت الاسلام و المسلمین موسوی دبیر کل پیشین حزب الله لبنان گفت:حملات وحشیانه رژیم اسراییل علیه زنان و کودکان نشان می دهد که این گروه برای آن ها خطرساز هستند.

- ایسنا/خوزستان خواهر شهید حجت الاسلام و المسلمین موسوی دبیر کل پیشین حزب الله لبنان گفت:حملات وحشیانه رژیم اسراییل علیه زنان و کودکان نشان می دهد که این گروه برای آن ها خطرساز هستند.

آیین بزرگداشت شهدای خبرنگار جبهه مقاومت امروز 15 آبان 1402 در سالن همایش های بین المللی گیت بوستان اهواز برگزار شد.

سیده هدی موسوی در این برنامه با بیان این که خبرنگاران در جریان مقابله با رژیم صهیونیستی به جهاد با کلمه مشغول اند و این جهاد به موازات جنگ نظامی است، اظهار کرد: خبرنگارانی که می خواهند صدای مقاومت باشند به دو عنصر ایمان و ثبات نیاز دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ضمن قدردانی از برگزاری این همایش با اشاره به این آیه قرآن کریم قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ ، گفت: به مردم مقاوم و قهرمان فلسطین و همین طور به مردم مقاوم ایران، لبنان، یمن و عراق درود می فرستیم و به روح شهیدانی که با خون خود بزرگترین حماسه های قهرمانانه را به جهانیان صادر و امت اسلامی را سربلند کردند درود می ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات اسراییل علیه زنان و کودکان نشان می دهد که این گروه برای آن ها خطرساز هستند

حملات اسراییل علیه زنان و کودکان نشان می دهد که این گروه برای آن ها خطرساز هستند