مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 18:452023-11-12سياسي

حمله به احراز صلاحیت ها؛ اسم رمز بازگشت به قدرت


بحرانی جلوه دادن وضعیت ایران در داخل و خارج کشور به بهانه احراز صلاحیت ها و جنگ در غزه، مدتی است که اصلاح طلبان را به طور جدی مشغول ساخته است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: بحرانی جلوه دادن شرایط و بهره جویی از آشوبناکی اوضاع، از رویکردهای ویژه ی جریان های تمامیت خواه است.

به همین نسبت و مناسبت، اقتدارگرایان برای حذف رقیبان خود و صعود از اریکه قدرت، می کوشند موقعیت را استثنایی و خود را منجی نشان بدهند.

مشخصا آنچه این روزها از سمت نیروهای متصل و متصف به اصلاح طلبی در توصیف وضعیت کشور دیده و شنیده می شود، مشابهت تردیدناپذیری با روش و منش اقتدارگرایان دارد؛ اصلاح طلبان در دو ساحت سیاست داخلی و سیاست خارجی، مشغول بحرانی جلوه دادن اوضاع هستند.

در سیاست داخلی، احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس دوره دوازدهم، سوژه خوبی در اختیار اصلاح طلبان قرار داده تا در ضمن متهم ساختن حاکمیت به یکدست سازی، منویات سیاسی خود را تحقق بخشند.

اصلاح طلبان طی چند روز اخیر و در واکنش به نتیجه بررسی صلاحیت تعدادی از داوطلبان انتخابات، فضاسازی سنگینی علیه عملکرد هیئت های اجرایی به راه انداخته اند و سعی دارند اینگونه در افواه جا بیاندازند که جمهوریت نظام توسط دولت سیزدهم، در حال رنگ باختن و تهی شدن از قالب معنا است؛ این در حالیست که عمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به احراز صلاحیت ها؛ اسم رمز بازگشت به قدرت

حمله به احراز صلاحیت ها؛ اسم رمز بازگشت به قدرت