مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 00:552023-10-27بين الملل

ایران از هرگونه راه حل سیاسی برای توقف فوری نسل کشی در غزه حمایت می کند


وزیر امور خارجه ایران در دیدار با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، ضمن اعلام مجدد حمایت از مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، - دیدار امیر عبداللهیان با دبیرکل سازمان ملل متحد در نیویورک وزیر امور خارجه ایران در دیدار با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، ضمن اعلام مجدد حمایت از مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، نسل کشی رژیم اسراییل را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیر عبداللهیان که به منظور شرکت در نشست فوق العاده مجمع عمومی سازمان ملل درباره فلسطین به نیویورک سفر کرده است، با آنتونیو گوترش درباره آخرین تحولات خاورمیانه و وضعیت نوار غزه گفت وگو کرد.

رییس دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : سکوت برخی کشورها و همراهی آمریکا در برابر تهاجم وحشیانه و نسل کشی رژیم اسراییل، عامل تشجیع این رژیم آپارتاید برای تشدید حملات علیه غیرنظامیان در غزه و کرانه باختری شده است.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران حمایت مستمر از مبارزات رهایی بخش و مقاومت مردم فلسطین با هدف تحقق کامل حقوق انسانی آن ها را در زمره اصول اساسی سیاست خارجی خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از هرگونه راه حل سیاسی برای توقف فوری نسل کشی در غزه حمایت می کند

ایران از هرگونه راه حل سیاسی برای توقف فوری نسل کشی در غزه حمایت می کند